Jump to content

Remington, er det et bomkjøp ?


Weatherby 340

Recommended Posts

Hei

Har bestilt en VTR i kaliber 223. Da jeg er noe usikker på kvaliteten på kvaliteten på denne modellen og Remington generelt, håper jeg flere vil dele sine bruker erfaringer.

 

Fått oppgitt tvist til 1-9. Det er et merkelig løp på denne, er det problemer å få montert lyddemper ?

 

E avtrekket brukbart eller bør jeg bestille meg noe annet, i så fall hva anbefales som erstatning til originalt.

 

Stokken den leveres med er det en billig plaststokk som ikke kan beddes ? Hva anbefales , ser etter en lett og stiv stokk. Bruken av riflen er stort sett trening på bane og litt jakt på moderate hold.

 

Håper på noen svar.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

har tafset på den men ikke skutt med den. avtrekk er som på en standard m700.

 

denne kommer med integrert kompensator i løpet for å motvirke rekyl. og pipa er trekantet. ser ut som det er for lite masse igjen til å gjenge.

 

prøvde å google det litt og du få ikke opp bilder av VTR med demper ihvertfall :lol:

 

skal du ha demper på ville jeg heller gått for en M700 tactical (SPS?) med tykk pipe. eventuelt en standard til jakt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...