Jump to content

Beretta ugb 25 xcel trap


Jttn

Recommended Posts

Vurderte denne engang og har diskutert den med flere som bruker den. Må pusses grundig for sikker funksjon. Sluntrer du unna det minste får du lås ved dobbelskudd. Fleste blir lei av å plukke opp tomhylsene.

Er vel ansett som en flopp i salgsøyemed selges derfor med fordelaktig pris som gjør det vanskelig å bli kvitt den igjen.

 

 

-L-

Link to comment
Share on other sites

Husker at det var en del feil med tidlige modeller, produksjonen ble stoppet etter en tid første gangen de kom på markedet for mange år siden av uvisse årsaker?

Den ble vel relansert etter en del år men hadde også denne gang noen feil husker jeg, tror jeg har hørt at den ikke traff der man siktet og at den hadde problemer med andreskuddet som sitter utenfor børsa :roll: den har vel aldri blitt særlig populær her på berget.

Du får ta et søk på nett så finner du nok en del info, prøv også et søk her http://lerdueskyting.com/forum/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Litt gammel tråd men essda.

 

Valget har egentlig falt på en UGB Xcel Gold Trap hagle med 71 eller 76cm langt løp men vil høre om noen har en erfaring i det siste som virkelig skremmer meg bort fra den. Eller enda bedre, om noen har erfaring med den som gjør at jeg uten tvil skal ha den.

 

 

Jeg har fått et tilbud på 14500kr på den så prisen kontra veil. pris er absolutt ikke dum

Link to comment
Share on other sites

Ikke for å være negativ, men Winge våpen har solgt disse for 14 900 nå ganske lenge så noen kjempe pris er det ikke. Det er en vanskelig hagle å få solgt igjen ser det ut til, lå en på finn.no i over 3 mnd til 8000kr. Selger valgte tilslutt å beholde børsa, da han gikk lei av å annonsere.

 

Selv syns jeg det er en artig hagle og jeg skjøt godt med den di to trap rundene jeg har testet med en slik. Jeg holdt på å kjøpe den rett og slett fordi jeg syns den var god å skyte med, men så fant jeg ut at den hadde ingen fordeler opp mot en standar o/u. Heller div ulemper...

Link to comment
Share on other sites

Fullt klar over at winge har solgt den til 14900 ganske lenge, men kontra veil. pris i norge syns jeg fremdeles at 14500 er en grei pris.

 

 

Skal jeg ha noe tilsvarende i O/U med fullt justerbar kolbe så kommer jeg på langt over 15000kr (jeg har hvertfall ikke funnet noe fra enten Beretta eller lignende merker.

 

Men sånn ståa er nå så står det mellom denne og en Winchester SX3 Red Performance. Negative med den er at den ikke har noen form for justering på kolben..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...