Jump to content

Pris - Remington seven cal 308 win???


SniperElite

Recommended Posts

Mener å huske at standardutgaven av disse gikk for et sted mellom 6-7000 når jeg kjøpte min, og det er over 15 år tilbake. Men så har det vært mange varianter/modeller i ulike prisklasser og en del customshop-utgaver... Hvis du finner en pent brukt standardutgave vil jeg tro et riktig prisleie er 3-5000,- maks. Da er nedre ende en velbrukt utgave, og øvre ende en som er tilnærmet "mint"... Ser at på Finn ligger det et par, og det er mulig jeg er litt lav i estimatet (eller at andre er høyt).

 

(Har forresten leupold stålskinne med 30mm mediumringer til Seven liggende på toppen av våpenskapet... Børsa er solgt. )

Link to comment
Share on other sites

takk for svar. blei handel på meg i går! blir gøy med ny pang!

 

Nytt spørsmål: jeg har en 700 bdl fra før som jeg har timney avtrekk på, går dette å montere på seven?

 

Å om noen veit om eller eventuelt har HT skjefte til seven så er jeg på utkikk etter ;)

 

På forhånd takk!

 

 

Ikke sikker på Timney avtrekk, men på mine Rem 7 passer iallefall Rifle Basix avtrekk for Rem 700.

Ellers er magasinbrønn, tilbringer og tilbringerfjær samt rekylklakk lik for Rem 7 og 700.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...