Jump to content

Erfaringer i salg av hjort til kystvilt


jan.borge

Recommended Posts

  • 2 months later...

Har ingen eigenerfaringar med Kystvilt, men det skal uansett bli spennande å følgje utviklinga til viltmottaka på Vestlandet i åra framover. Hjortebestanden går markant ned, og i tillegg har vi fått feltkontrollørordninga som truleg opnar for at meir kjøt tek vegen direkte frå jeger til forbrukar.

 

Eg tippar råstofftilgangen kan bli eit problem for hjortemottaka om utviklinga held fram slik. Vi ser allereie at somme aktørar har satsa meir på nedskjeringsmarknaden, der ein bearbeidar kjøt for eigaren av slaktet, til ein fast kilopris - i staden for å kjøpe opp vilt, bearbeide og selje.

Link to comment
Share on other sites

Grunnen til at jeg spørr. Er at vi har brukt kystvilt i noen år nå..

Vi skyter ca 15-20 hjort i året å leverer noen fra oss får å slippe bryet me de.

Ja Det står at de betaler 65kr pr kg osv.

Men når store bukker på 130kg plutselig blir 95kg på utbetalingen begynte vi å følge litt med.

Det viser seg nå at alle dyr som vi leverer å kontrollveier først, mister 25-35% av vekta fra min till deres vekt. Begynner bare å bli lei av å bli snytt!!!!

Kommer ikke til å Bruke de noe mer!!

 

Hadde bare håpet at noen andre hadde opplevd det samme her inne!

Vet det er flere som har klaget på det i sogn. Men gidder ikke bry seg. 25% av hert dyr! der er mye peng!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Leverer du hjorten ferdig flådd? Jeg har ingen erfaring med kystvilt, vi leverer til andre mottak, men vi har aldri veid dyret før levering, da det blir levert med skinn og hode på. Slaktet blir først veid når det er ferdig flådd og med trekk for eventuelle kjøtt ødeleggelser i forbindelse med skuddhull. Vi må uansett vente for å få med kjevene tilbake, så da får vi se slaktet på vekta selv..

Link to comment
Share on other sites

Vi leverer ferdig flådd og veg den først. Avvik mellom det vi veg og det Kystvilt oppgir er som regel 0-3 kg, men da gjeld det kalv/ungdyr som regel. Eg skyt ikkje store bukkar, men har snakka med Kystvilt om det tidlegare og har blitt fortalt at der skjer ein oftast vekk mykje fett som ein jo ikkje får betalt for.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...