Jump to content

Stallone demper


Satwalker

Recommended Posts

Hei og fortsatt God Jul.

Sitter her og prøver å finne noe info om Stallone demper som skal benyttes på 6,5x55 kal.

Siden jeg ikke finner noe, lurer jeg på om den har et annet navn? er dansk tror jeg.

Vet noen om den er ok og ca pris?

Kom gjerne med info og tester.

 

Hilsen Bjørn Steinar.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Takker for svar. :oops: Selvfølgelig. Uten dobbel l og uten e. Litt flaut det der.

Hva mener kammerfolket om valg av demper til en Sabatti 90 ss. Er ikke ute etter hva som finnes, men hva som er bra!

Det er holdbarhet etter x antall skudd og vekt som er avgjørende.Samt selvfølgelig demping i antal dB.

Er ute etter en som ikke bygger så mye, og at innmaten ikke i værste fall løsner. Hvordan skal disse rengjøres? Er Stalon negativ pga teleskopfunksjon?

Finnes det noe bedre?

Takker for svar.

Hilsen Bjørn Steinar

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg er god venn med han som har import av disse og kikket på de flere ganger og den virker veldig forseggjort pen demper og i siste sammenligningstest i Sverige nå kom den ut blant de aller beste av samme størrelse . Eneste jeg mobber ham med er at prisen burde ligget ned mot Maximnivå selv om jeg ikke vet hvor mange skudd en slik tåler .

Link to comment
Share on other sites

Har stalon-demper på min sabatti. Fungerer helt greit, demper kanskje ikke så godt som hausken men demper nok. Stalon har selv testet demperen men 10000 skudd uten at de fant stor slitasje, se link til testen her http://www.stalon.nu/Nyheter.htm så jeg tror det er av de demperene som holder lengst.

Satte på magnumutgaven på min sabatti siden jeg går å grubler på en 300magnum. Kappet pipa til 43cm.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...