Jump to content

Ny kar på Forumet


Gitchen

Recommended Posts

Heisann. Jonas 24 fra Tromsø, med snekker som yrke

har vært en del her inne tidligere men av en eller annen grunn aldri registrert meg her.

Er glad i jakt/fangst, fiske ,tur gåing, våpen, mat, snøskuter og har nu nylig kjøpt Lade utstyr for å få et eget "furte rom"

 

Går som regel på småviltjakt blitt noen ryper og gås her og der pluss predatorer, sett et par storfugler osv, satser på at man får kommet seg mer og mer ut i skogen med årene og tiden strekker til :)

til neste år satse jeg også å få kommet meg på Elg jakt, det ser jeg virkelig frem til. Er også veldig glad i mat og glad i å lage mat så er vell en god hubby kokk, og ser det er flere her inne og sitter ofte med vann i munnen når jeg leser oppskrifter her inne :P

 

Har ordnet meg en avtale med søppelfyllinga på Tomasjorda i Tromsø om skyting av kråker/ravn (der jeg bruker 22lr med demper for å forhindre støy), og har nettopp gått til anskaffelse av slagfeller av typen Belisle 120SX som jeg satser på å få satt ut snarest for å prøve meg på mink og mår har sett godt med spor av de fleste råvdyr artene der :)

 

av våpen jeg disponerer har jeg:

en Lanber Gyttorp kaliber 12 hagle. Meget fornøyd med det kjøpet :)

Weaterby PA-08 den var billig og gøy å skyte med har selvfølgelig tatt Arnold lading funket brillefint :lol:

CZ 455 22LR + 17hmr løp utrolig imponert over 17 hmr kaliberet hull i hull på 100 meter :)

Hk416 da jeg er i HVI og er Aktiv skytter gjennom NROF

og til slutt Tikka T3 Lite med GRS, zeizz classic og maxim demper

 

det for bli min introduksjon og ser frem til forumet for her er det mye kunnskap... God Jul til alle :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...