Jump to content

Ny Bruker


carsimga

Recommended Posts

Heisann.

 

Har i det siste fått opp øynene for kammeret.no og har derfor laget meg en bruker her inne.

 

Jeg har vært ivrig jeger siden jeg tok jegerprøven som 14-åring og da både på storvilt- og småviltjakt. Dessverre har det etter mye flytting de siste årene, blitt minimalt tid til jakt. Jeg er fortiden bosatt i Danmark pga. studier og har fått venner her nede som går på jakt og interressen har blomstret for fullt igjen.

 

Jeg håper at jeg kan kryddre forumet her med mine opplevelser fra Dansk jakt og da primært jakt etter småvilt.

 

Obs: Er blitt litt språkforvirret etter mitt opphold her nede, så belag dere på litt merkelig språk.

Link to comment
Share on other sites

Hallo !

 

Endelig har jeg registrert meg som bruker. Har fulgt med lenge, og finner forumet veldig interessant. Har lang erfaring med våpen. Har vel skutt med det meste som finnes, fra 155 mm rekfri og ned til cal 22. Hagler her jeg tre av, Men har ikke all verdens erfaring. Har en russisk sideligger, en Valmet over/under og en Mossberg boltaksjon i cal 12. Sistnevnte har et tre skuddsboksmagsin og er vel nermest som en kuriositet å nevne. Alle erkjøpt / anskaffet på 70 tallet. Har også endel,lovlige, håndvåpen- Itaca Colt cal 45, Tadom cal 9 mm. Browning 1922 cal 32 og Star cal 22. Den sistnevnte ligner en m 1911 i miniatyr. Har også en ombygd Mauser cal 30-06. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...