Jump to content

remington 700 med cdi triggerguard


spildes

Recommended Posts

Hei.

 

treng litt råd.

 

Kjøpte på finn: CDI Magasinbrønn til Remington 700 Short Action (cal 308)

da jeg fikk dette hjem, (forhåndsbetalt) :roll: fant jeg ut att det ikke passer idetheletatt, er ca 2mm for bredt, går ikkje inn i stokken i det hele tatt, og skrue hullene er ikke helt på samme plassen,

 

jeg har en 308 rem sps varmint. er det forskjell på varmint og vanlig? eller har eg fått noe som ikke er til remington 700 i detheletatt. eller må eg modde stokken min noe j....g.

 

takk for svar, :-)

Link to comment
Share on other sites

Er vanlig å måtte modde litt, men hullene skal være på samme plassen. Kunne du tatt noen bilder?

 

Har jobbet med CDI-inlet til Tikka T3. Det er ikke plug&play nei, hovedsaklig fordi AI-magasina er ganske mye breiere enn std

T3 - noe som også til en viss grad gjelder på Rem 700. Dette gir igjen et breiere underbeslag. Tykkelsen på CDI-underbeslaget

er i tillegg 3mm tykkere enn original T3, så her må også hele flaten heves mot kassa om underbeslaget skal ligge jevnt med

underkanten på stokken. Hullene er jo selvfølgelig på rett plass - men ganske dypt senket i beslaget,

så originalskruene kan bli for lange - spesielt bak.

 

Mye jobb for en dremel..

 

CDI til T3 kommer i lang og kort utgave. Den korte versjonen med 5-skudds magasin er avbildet under..

IMG_1038.jpg

 

IMG_1037.jpg

 

IMG_1036.jpg

 

Fett blir det uansett til slutt :D

IMG_1039-1.jpg

 

 

-H

Link to comment
Share on other sites

sitter i havet, så vanskelig å ta noe bilder.

 

ja ser det står jo ganske tydelig i den linken att det må moddes litt, så får ta ein økt med en dremel når eg kommer hjem, skal ta litt bilder underveis, :-) værste fall blir det ny stokk også, hehe,

 

takk for hjelp så langt :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...