Jump to content

Hjellp til å skaffe Sig 1911 Nitron


arvegutt

Recommended Posts

Jeg skal skaffe meg en "Sig Sauer 1911 Nitron". Capsicum som importerer Sig, etter hva jeg har forstått, klarer ikke å skaffe den fra USA. Ihvertfall ikke med det første som de selv sier. Jeg har nå holdt på et år med undersøkelser i forhold til hvilken 1911 jeg skal skaffe meg, og jeg kom da fram til denne modellen. Nå ser det altså ut til at jeg ikke får tak i den alikevel. Er det noen på forumet som har noen forslag til hvordan jeg kan gå fra for å skaffe meg den, eller på en eller annnen måte hjelpe meg? Jeg vil bli meget takknemmelig for all mulig hjelp.

Link to comment
Share on other sites

For import kan du prøve følgene

 

Sportsvapen.no aka blackops92 på forumet her

 

Henningshootsguns.com Henning Walgren (han er norsk). Kan ordne eksport/import via pvas.no

 

Importere privat. Er flere firmaer som tar seg av eksport ut av USA. Men krever en del søknader. Så 3-4 måneder med papir ventetid må du regne med. Og ca 2500 kr i gebyr. +frakt + mva

 

Edit: googlet opp pistolen og den er mistenkelig lik smith and wesson E series 1911 medunntak av sleide serantering . Hør med wingevåpen. De har noen av modellene på lager.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...