Jump to content

PPC Bane med 16 standplasser er ferdig på KURUD


SIGBoy

Recommended Posts

PPC BANEN ER FERDIG, 16 STANDPLASSER

Hei alle som er nysgjeggige på PPC. Vi har utvidet standplassene våre, og støpt ned metallsko for innfesting av barrikader. Kurud har nå fått 16 PPC standplasser på 50 meters banen. Se bilder :[

 

2zxo9br.jpg

Her ser du Øivind og Tom i full konsentrasjon.

 

Vi vil snart annonsere fast PPC trening på torsdager fra kl 1900. Vi har vært så heldige å få Christian og Håkon Hegstad til å ta på seg trener rollen. Vi tenker oss å skyte en kortmatch, for så å fordype oss i feks liggende, sittende, barrikade osv. Det er ikke dumt å lære litt av disse gutta, de er våre nybakte Europamestre. Vi gleder oss alle sammen til å se 16 stk på trening etterhvert på torsdager, blir vi fler kjører vi flere skift. Vi skal bli mange, og vi skal bli gode, og vi skal ha det gøy sammen.

35je0qs.jpg

 

30uuuy8.jpg

 

PPC Kurs før Jul

Vi har 5 stk som har meldt sin intressert i PPC kurs på Kurud. Vi trenger litt fler for å kjøre dette kurset, er du intressert, meld ifra til tsletta@finisterra.no

 

mvh Tom Robert Sletta

leder

Oppegård Skytterlag

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Gratulerer fra Canada! :clap: Du ser veldig fin. Jeg vil gjerne komme til Norge noen dag for å ta opp en kamp. Min forfedre er fra Norge, så en dag jeg ønsker å utforske de "gamle land". Jeg har vært fotografering PPC siden 1980 og fremdeles gjør, så alt jeg trenger å gjøre er overbevise min kone at vi skal besøke.

 

I used one of the on-line translation services :oops: , and I hope it worked..

 

Congratulations on your fine new range!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...