Jump to content

Viltkamera Nokia PT-2


Myrsken

Recommended Posts

PT-6...er lagt på hylla av Nokia. Jeg tror jeg fikk tak i verdens 2 siste i New Zealand et halvår siden. Jeg vokter de jeg har (4) som gull, for de er virkelig noe spesiellt. Jeg har noen slike Cudderback (testvinner i jaktblad) , men egentlig når de ikke Nokia kameratet til knærne. Nok om det. Du finner de ikke, de som har de selger de ikke.

 

Jeg har fått tak i et tilsvarende fra Kina(laget etter mine spesifikasjoner) men har ikke hatt ånda til å sette det opp enda. Jeg må progrämmere ALT selv, og kanskje tok jeg vann over hodet. MEN; Får jeg det til kan jeg nok selge noen hundre. Prisen er overkommelig. Spesifikasjonene er bedre enn på Nokia kameraet, men kvaliteten...??? Gjenstår å se.

 

men PT-6... er lagt på hylla

Link to comment
Share on other sites

Interessant det du skriver HS Precision. Jeg har overhodet ingen erfaring om dette selv, jeg har bare blitt fortalt hvordan svenskene overvåket bjørneåtene sine med slike kameraer.

Du skriver om PT-6, men har du noen erfaring med PT-2. Jeg holdt på å kjøpe et sånt fra USA, men forsto rett og slett ikke helt hvordan de fungerer og om de vil kunne brukes i Norge?

 

Men, hvis du lykkes med ditt prosjekt, så er det jo ingen vits å kjøpe fra USA... 8)

Link to comment
Share on other sites

HS Precision, jeg tegner meg på listen med og vil mer enn gjerne kontaktes når/om du kommer i havn med dette. Avhengig av pris, funksjon etc kunne jeg tenke meg to stykker.

Kommer jeg i havn skal jeg legge de ut på kjøp og salg. Akkurat nå har jeg fått til å kommunisere med kameraet på SMS, men å få en MMS igjennom... :roll: Må vel inn med IP adresse og alt det der jeg ikke har greie på...Jeg er god kunde av Telenor så kundeservice må vel hoste opp et oppsett.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...