SIGBoy Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 TUSEN TAKK til alle skyttere som gjorde dette til en kjempefin dag. Tusen takk til alle dyktige funksjonærer også, dette hadde ikke blitt så bra uten dere. Har du feedback på arrangementet, ris eller ros tar jeg det imot med takk. Vi ønsker å jobbe for at dette skal bli et høydepunkt for alle. Vi ønsker alle tilbake til vår-felten som kommer i april. Det er en fryd å arrangere når DERE er så hyggelige og imøtekommende. Takk igjen Resultatene er klare. Send meg en mail, så sender jeg ut kopier til dere. De kommer også på siden vår oppegaard-sl.org så snart web ansvarlig er tilbake fra ferie. mvh Tom Robert Sletta Leder OSL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromark Posted September 19, 2012 Share Posted September 19, 2012 Husk at disse skal sendes til fagkomite samt deltagende klubber/krets Fellesreglementet 2.4.2.5 Intet stevne eller mesterskap er formelt avsluttet før resultatene er kunngjort på behørig måte. Resultatlister skal sendes forbundets sekretariat, til de kretser som har hatt deltagere med, samt deltakende lag. Listene sendes pr. e-post eller brev, hvis de sendes pr. brev skal forbund og kretser ha to eksemplarer av listene. Utsendelse av resultatlister skal skje innen en uke etter stevnets slutt. K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konnerud Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Takker så mye for ett vel gjenomført stevne med en kjempebra løype Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gubben38 Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 Nå begynner det å brenne et visst sted med resultatene.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIGBoy Posted September 25, 2012 Author Share Posted September 25, 2012 Resultatene ble klare på søndagen de. Men web ansvarlig hos oss var på 2 ukers ferie uten at vi hadde en annen med riktige passord for publisering. Noen som har tips til hjemmesider som er lett å administrere for en som ikke er vokst opp med www og playstation. Jeg sendte ut mail til de fleste naboklubber jeg hadde mailadresse til, samt Krets og nsf på søndagen / mandagen. Listene ligger ute på oscarsborg sine sider, og sender dere meg en mail så skal jeg sende dere sidene. Tanken vår var å publisere listene direkte på stevnet online, men vår mann med kjennskap til sandnesprogrammet ble forhíndret i å delta dager før stevnet, og jeg måtte lære meg å kjøre programmet dagen før stevnet. Synes jeg klarte det ok, men dette var en test. Dette stevnet skal bli et av de beste, og vi ønsker å se mange av dere igjen. Mvh Tom Robert Sletta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willyandre Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Sigboy: Noe Joomla-basert kan kanskje være tingen. Det krever bare at man har noen til å sette opp systemet og lage til rammeverk/design, og så kan nær sagt hvemsomhelst klare å legge ut på noenlunde fornuftig vis etterpå. Klarer en facebook eller forum klarer en joomla også. Bare pass på at den som setter opp velger en oppdatert og halvveis sikker versjon. Siden Joomla er størst av gratis-CMS'ene er de også den klart mest hackede. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eaanon01 Posted September 26, 2012 Share Posted September 26, 2012 Sett opp en wordpress konto. Gjør du det kan alle som kan skrive et word dokument legge ut oppdateringer på hjemmesiden. Se hjemmesiden til klubben min der brukes det. ( APS ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.