Jump to content

Takk til alle skyttere som besøkte Høstfelten på OSL


SIGBoy

Recommended Posts

TUSEN TAKK til alle skyttere som gjorde dette til en kjempefin dag. Tusen takk til alle dyktige funksjonærer også, dette hadde ikke blitt så bra uten dere. Har du feedback på arrangementet, ris eller ros tar jeg det imot med takk. Vi ønsker å jobbe for at dette skal bli et høydepunkt for alle. Vi ønsker alle tilbake til vår-felten som kommer i april.

 

Det er en fryd å arrangere når DERE er så hyggelige og imøtekommende.

 

Takk igjen

 

Resultatene er klare. Send meg en mail, så sender jeg ut kopier til dere. De kommer også på siden vår oppegaard-sl.org så snart web ansvarlig er tilbake fra ferie.

 

mvh Tom Robert Sletta

Leder OSL

Link to comment
Share on other sites

Husk at disse skal sendes til fagkomite samt deltagende klubber/krets

 

Fellesreglementet 2.4.2.5

Intet stevne eller mesterskap er formelt avsluttet før resultatene er kunngjort på behørig måte. Resultatlister skal sendes forbundets sekretariat, til de kretser som har hatt deltagere med, samt deltakende lag. Listene sendes pr. e-post eller brev, hvis de sendes pr. brev skal forbund og kretser ha to eksemplarer av listene.

Utsendelse av resultatlister skal skje innen en uke etter stevnets slutt.

 

K.

Link to comment
Share on other sites

Resultatene ble klare på søndagen de. Men web ansvarlig hos oss var på 2 ukers ferie uten at vi hadde en annen med riktige passord for publisering. Noen som har tips til hjemmesider som er lett å administrere for en som ikke er vokst opp med www og playstation.

 

Jeg sendte ut mail til de fleste naboklubber jeg hadde mailadresse til, samt Krets og nsf på søndagen / mandagen. Listene ligger ute på oscarsborg sine sider, og sender dere meg en mail så skal jeg sende dere sidene. Tanken vår var å publisere listene direkte på stevnet online, men vår mann med kjennskap til sandnesprogrammet ble forhíndret i å delta dager før stevnet, og jeg måtte lære meg å kjøre programmet dagen før stevnet. Synes jeg klarte det ok, men dette var en test. Dette stevnet skal bli et av de beste, og vi ønsker å se mange av dere igjen.

 

Mvh Tom Robert Sletta

Link to comment
Share on other sites

Sigboy: Noe Joomla-basert kan kanskje være tingen. Det krever bare at man har noen til å sette opp systemet og lage til rammeverk/design, og så kan nær sagt hvemsomhelst klare å legge ut på noenlunde fornuftig vis etterpå. Klarer en facebook eller forum klarer en joomla også.

Bare pass på at den som setter opp velger en oppdatert og halvveis sikker versjon. Siden Joomla er størst av gratis-CMS'ene er de også den klart mest hackede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...