Jump to content

Jaktfor


lykkely

Recommended Posts

Tenker du på deg selv,eller hund?Jeg selv spiser det jeg liker..Hundene er jeg nøye på!2mndfør jakta begynner jeg å gi det foret jeg bruker hele høsten!Frokost:En neve frysetørket Vom fra Appetitt,sammen med en kopp oppbløtt Appetitt ekstreme med 33%fett,og en solid spiseskje Vom&hundemat nr33,en spiseskje Omega3 olje til hund,og evt litt maisolje..Lunsj i fjellet:En boks Appetitt energy våtfor,og innimellom noen biter med Energy fra Royal Canine(små poser med noen små kjekser med mye fett)Høres kraftig ut kanskje,men hundene holder garantert dag ut og inn!Ikke glem hovedmåltid sent på kvelden!Godt tørrfor blandet med V&h nr33 :wink:

Link to comment
Share on other sites

Takker... Bikkja er i prime condition..

Blir løpt med hver dag hele året og har godt for hele tiden. Men greit med litt ekstra under 6 timern om dagen....

Adri vært borte i omega 3 pluss olje.. Han blir ikke blaut i baken da hehe...

Jeg pleier å gi han litt ekstra under dagen så greit å vite hva andre bruker..

Link to comment
Share on other sites

Her går det også i vom og hundemat med laks, sammen med Royal Canin 4800.

Skal det fôres på i løpet av dagen får dem en boks med Appetitt energy. Innholdet i en slik liten boks tilsvarer 16 brødskiver - og den er genial å ha liggende i sekken, bilen osv uten at den blir gammal. Men det desidert beste med disse er at ingen av de hundene jeg har gitt det til blir dårlige i magen..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...