Jump to content

endring af godkendt våbenansøgning


cap75

Recommended Posts

Har et spørgsmål. har en godkendt våbenansøgning på en ruger salongrifle som har model betegelsen K10/22TBBZCP. den var bestilt i Bergen og jeg var lovet at den skulle komme her i August, men får nu besked om at den ikke kommer før til december eller næste år. jeg har nu fundet våbenet i dk, men det har en anden farge på kolbe så derfor er model betegelsen K10/22T ellers er det helt sammen våben. i feltet på ansøgningen har jeg skrevet navnet på butikken i Bergen men det vil jo heller ikke blive rigtigt. er det mulig at endre dette uden at søge på nyt?

Link to comment
Share on other sites

Du trenger ikke søke på nytt. Ta med deg søknaden til det politikontoret som godkjente den og få endra betegnelsen på våpenet og hvor det skal kjøpes. MEN, du trenger en importtillatelse på våpenet. Samt eksporttillatelse fra DK... Spør politiet om fremgangsmåte når du får endra søknaden.

Link to comment
Share on other sites

Ta kontakt med utstedelse politikammer. Jeg snaakket med de her, og de fortalte at det ikke har stor betydning hvem som selger den. Men at selgende butikk skal sende inn papirene. Men jeg ville snakket med politimyndighetene som skrev den ut.

 

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...