Jump to content

Mossberg 935 Magnum


balderman

Recommended Posts

Noen som har no litt mere utfyllende erfaring med denne? Har litt lyst til og bytte ut 500A'n med en halvauto... Har veldig god erfaring med Mossberg og er fornøyd med denne... :D De skriver i prod.omtalen hos Winge att de ikke kan garantere att den veksler all leirdueammo? På trap skyter men vel jo bare ett og ett skudd... :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Min veksler det meste. Men noen merker vil den ikke. (Faktisk direkte årsak til at jeg begynte å lade :D) Kan være greit tips å myke den opp med litt ordentlige patroner først, det gjorde jeg mer eller mindre bevisst. Ellers er jeg knallfornøyd med denne. Bruker den på kajakkjakta, siden den takler saltvann ganske godt også.

 

En ordentlig sluskehagle.

 

S

Link to comment
Share on other sites

Har sett på den, litt tung for en hel dag i fjellet eller skogen, men for posteringsjakt ol. Er det utvilsomt mye våben for pengene.

Lerduammunisjon burde virke bra, bare å passe på litt med pussing samt bruke god ammo, eks saga eurotrap og styre unna slappe patroner som nittedal sport

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Chokene som følger med er Improved Cylinder, halv trangboring og full trangboring.

 

Alle chokene skal ifølge Mossberg tåle stål og tilsvarende materialer.

 

Har brukt mest Remington Wingmaster, Federal Black Cloud og Federal Speed Shok i hagla mi. Alt gir fine skuddbilder. Remington Wingmaster 12/89 nr 2 og 4 gir fine skuddbilder med Full choke ut til 50 meter :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...