Jump to content

Størrelse på hullkorn


viper_block_50

Recommended Posts

Hvilken størrelse på hullkorn er å anbefale for skyting på DFS skive på 200m?

 

Mitt er på 3,5mm og jeg synes jeg får alt for mye hvitt rundt det svarte og dermed vanskelig å holde svarten i senter. For vekk å rappe ut noen niere da.

 

Har bestilt meg flere men vil gjerne høre hva folket mener :)

Link to comment
Share on other sites

Bruk minimum 4,0! Test gjerne med ulike storleikar, men mange brukar altfor små korn. Det ser veldig bra ut med korn på t.d. 3,5, men det er lettare å skyte gode samlingar med større korn. Viss du skyt veldig fort (kort siktetid) kan små korn fungere, men med "normal" siktetid er det lett å "dra med seg" blinken med for små korn. Litt vanskeleg å forklare, men særleg om ein siktar litt for lenge ser siktebildet betre ut enn det er med små korn... Optisk illusjon.

Link to comment
Share on other sites

Godstjukkelse er nok ganske avhengig av auget som skal bruke det, men reint generelt er det lurt å bruke tjukke gods i godt lys/klarvær og tynne gods i dårleg lys/skodde. Men som Gammelfiskaren skriv: tjukt korn gir betre kontrast. Eg endrar nok mykje sjeldnare holkorn enn eg gjorde for nokre år sidan, brukar heller ulike filter i irisblendaren slik at kontrast og lys blir mest mogeleg likt heile tida.

 

Skulle forresten vore moro å sjekke holkornstorleiken til alle på LS og samanlikna med klasse og resultat. Det er mi klare oppfatning at svært få i klasse 5 skyt med mindre holkorn enn 4,0 mens det er større frekvens av små korn i dei lågare klassane. Men eg har aldri sjekka det nøye :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...