Jump to content

Problemer med hylseutkast på Rem 700 i .223 [løst]


rsubsonic

Recommended Posts

Nåkken som har skikkelig peiling på Remington her?

 

Har ei Remington 700 LTR i kaliber .223 Rem som har problemer med å bli kvitt hylsene sine. Utdrag av hylse frå kammer fungerer fint, men når hylsa går klar av pipa så vil hylsa bli bikka ut mot innerveggen på låskassen og ein høyrer eit lite klikk når det skjer. I det hylsa bikker ut mot låskassen så løsner hylsa ofte fra sluttstykket og blir liggjande igjen inni låskassen.

 

Har vore innom børsemaker med børsa og han prøvde å file litt på ejektoren slik at den kjem litt lenger ut og kan presse på hylsa i litt større vinkel. Det virkar som om det hjalp litt, men det vart ikkje heilt bra. Etter det eg har lest så er standarløysinga på eit slikt problem å sleppe ejektoren lenger ut, men når det ikkje hjalp så veit eg ikkje heilt ka eg skal gjere.

 

Begynner å lure på om kanskje kloa på utdrageren rett og slett er for lita eller er deformert slik at hylsa glipper når den får litt vinkel.

 

Er det andre som har hatt dette problemet og kanskje aller helst har funne løysinga på det?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Begynner å lure på om kanskje kloa på utdrageren rett og slett er for lita eller er deformert slik at hylsa glipper når den får litt vinkel.

 

Har samme rifla i 223 og den fungerer 100%, har aldri hatt problemer med utkastet. Men utdrageren kan gi problemer som du har opplevd så jeg ville sett nærmere på den. Det koster ikke all verden å prøve en ny heller, kr 143 hos Midway. ( Selv om kr 143 er mye for en ørliten bit fjærstål ) :wink:

 

Remington utdrager 222/223

Link to comment
Share on other sites

VIl du bytte? :wink: Hadde ei VSSF II i samme kaliber. Den og fungerte 100% og derfor savne eg den litt no. :(

 

Midway hadde ikkje utdrager på lager, så eg bestilte utdrager, utstøter, og utstøterfjører i forskjellig styrker frå Brownells. Så har eg litt forskjellige ting eg kan prøve.

 

Er det andre som har hatt eit sånt problem som blei kurert ved å skifte utdrager?

Link to comment
Share on other sites

Fekk delene frå Brownells i går. Prøvde først det enklaste: Extra power ejector spring. Det gjorde berre ting værre. Inn igjen med orginal fjør.

 

Pirka ut utdrageren og satte inn den nye frå Brownells og (trommevirvel) TADAAA! :D No kaster ho ut hylsene som ein gud og strør dei rundt heile golvet. Er glad i børsa igjen no.

 

Kikka litt på utdragagarane og la merke til at "kloa" på den nye var litt større. Det gjorde nok susen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...