Jump to content

Swarovski BT bunner ut tidlig


iStig

Recommended Posts

Heisann!

Har en swaro z3 med bt som jeg synes bunner ut tidlig. har skutt meg inn på 100 og prøver å sette merker på 150, 200 og 300 meter videre, men den bunner ut ett knepp for tidlig til at jeg kommer på 300'n. når jeg monterte kikkerten måtte jeg skru noe sinnsykt for å komme på skiva, er det noe jeg kan gjøre for å få den en tøddel opp i front så jeg kan justere kikkert ned igjen? akkurat nå har jeg 19 knepp fra x-100 til jeg maxer ut.

 

har optilock montasjer.

Link to comment
Share on other sites

De er ikke like foran og bak, foran er det hull i basen der det er en liten pin som passer i et hull i kassa sånn at den ikke sklir i rekylen.

 

Leverte første 15 treningskudd før helga og fikk bedre samling enn jeg noen gang har fått, det var da jeg merka at jeg hadde litt for lite å gå på når selvtillitten tok overhånd og jeg begynte å skue utover banen etter større utfordringer. Så tok jeg med rifla ut på tur igjen i dag, og da plutselig treffpunktet helt forandra. Fra fisefin samling rett over tier til samling oppe til høyre på 3-4 på standard 100m skive, tilsvarende som man skyter opp til storvilt på.

Det blir en lang kveld med puss, gå over skruer og sjekking.

Link to comment
Share on other sites

hvor mye skrur du av da? du har topplokket, så de tre ringene, så kommer toppkoppen, og under den ligger det først justeringsringen, ei fjær og så et hjul til med stopptappen. alt dette spratt utover hele standplass første gang jeg plukka det fra hverandre. :) er det det du mener, eller går det an å plukke ut enda mer?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...