Jump to content

A-tec MAXIM på Browning BAR LongTrac


sinisalo

Recommended Posts

Hei

 

Har nettopp kjøpt en Maxim-demper som jeg skal ha på min Browning BAR 30-06.

Jeg finner ut at børsa blir veldig framtung hvis jeg ikke kapper løpet.. Løpet er 51cm..

Børsemakeren mente at jeg ikke skulle kappe..

Jeg har prøvd og lest litt på nettet, men har ikke blitt særlig klok..

 

Hva mener dere? erfaringer? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke kappet løpet mere hvis jeg var deg. Synes du børsa blir for framtung så prøv heller med en mindre/lettere demper.Maxim er ganske stor og tung.

 

Det er en kjensgjerning at balansen blir endret ved montering av demper, men en venner seg somregel til det etterhvert.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Det ideelle er vel en demper på jakt f.eks hausken kompakt, Sonic35 eler lignende og til trening kanskje en litt større og mer solid demper som maxim,Hausken Standard, ReflexT8 e.l.

 

Disse veier mer men tåler masse skyting.

 

Så kommer jo 1000 kroners spørsmålet om Bar vil veksle ved bytte av dempere og kanskje også bytte av ammo samtidig???

 

Paal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har justert mange av disse til og veksle med demper og aldri noe problemer her .

Maxim syns jeg funker meget bra på de uten at jeg syns den blir spesielt framtung men faktisk god og skyte med men klart dette er smak og behag . Da tror jeg du må gå for en titandemper jeg .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...