Jump to content

Browning BAR med oppspenner?


vest

Recommended Posts

Eg meiner å ha lest nyleg i eit eller anna jaktblad ar Browning BAR no skal komme med oppspennar sikring , noko ala Sauer 303. Eg kan ikkje finne igjen bladet og finn ikkje noko på nett om det. Er det eg som hugsar feil eller er det nokon som kan bekrefte dette. I tilfelle det er rett så blir ein BAR mykje meir interessant.

Link to comment
Share on other sites

Skulle bestille meg en sånn for en måned siden, men den er ikke på lager i norge pga den tullete stansen i behandling av halvauto som nå er over. Kommer ikke til norge før 2013.

Skikkelig synd da dette i mine øyne blir den optimale halv autoen. Jeg er fornøyd med min "vanlige" bar men savner oppspenner.

Link to comment
Share on other sites

Vurdert Krieghoff Semprio??

http://www.krieghoff.de/index.php?id=5&L=1" target="_blank" target="_blank

 

Gjør det samme som Bar, tåler demper og er en skikkelig systembørse.

 

 

 

 

Enig i at det er en fiffig sak, men vurderer man en Bar er det forde man er ute etter en halvavto, noe semprio ikke er. Semprio koster vel også fort en 8-10 tusen mer, hvis ikke man er ute etter en Bar i Lux utgave (nå vet ikke jeg prisen på den nye Bar`n med oppspenner) det er heller ikke noe problem å montere demper på Bar.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...