Jump to content

Beretta 87 target


lozine

Recommended Posts

Har en slik en på vei! :D Dette er min første .22 pistol for innendørsskyting på 25m. Interessen heller mot felt og praktisk( har også 9mm), men tenker at det er fint å kunne øve mye med .22 for å bli brdre skytter. Hva tenker dere om dette våpenet til slikt bruk. og den går vel fint i finfelt også?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en, og er fornøyd med den :-)

 

 

Den fungerer fint til det du har tenkt å bruke den til. For meg er det i alle fall ikke pistolen som legger begrensningene.

 

Det eneste som er litt dumt, er at det er vanskelig å feste lyddemper på den. Det reduserer anvenligheten for litt koseskyting på hytta og småbruket.

Link to comment
Share on other sites

Er godt fornøyd med min. Kul pistol, ser ut som noe fra Robocop 3, spiser alt av ammo uten feilfunk og tåler å brukes uten å pusse for hver gang. Skruene under løpsloddet paja på min, så jeg fikk satt inn nye M5 skruer som tåler mer. Eneste jeg savner litt er bedre tilgang til anatomiske grep. Bruker min til finprogrammer, finfelt og nfps sivilpistol 5.

 

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Da var pakken kommet.. Det var bare 1 magasin med, hvor mange magasin trenger jeg til sivilpistol 5?

 

Tenkte jeg skulle funksjonsteste den i morgen, og ta en puss på den..

 

Noen som har noen tips utenom de som står i manualen?

Link to comment
Share on other sites

Denne gikk som bare det.. men jeg oppdaget etter å ha ladet første patron og sluppet "sleiden" fram, så ville ikke avtrekket ta, så jeg måtte trekke av igjen. Når jeg hadde fyrt av, fikk jeg ingen funksjonsfeil. er det noen som har noe ide?

Link to comment
Share on other sites

I Sivilpistol 5 er det meg bekjent maks 5 skiver pr. stage, og max 2 skudd i hver skive. Det er dog tillat å kreve obligatorisk magskift, så du bør vel ha minst 2. Har ikke skutt dette mer enn på et par treninger, så hvis noen sitter med annen info, korriger meg gjerne.

 

når det gjelder funkfeilen din, antar jeg hanen var spent siden du sier du bare tok nytt avtrekk? Kunne jo tenkes at du på første avtrekk ikke hadde resatt avtrekkeren etter ladegrepet? da måtte du i teorien holdt inn avtrekkeren under lading, fyyy :-)

 

Sent from my ST18i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...