Jump to content

Skade på hagle etter leirdueskyting?


Aslakhv

Recommended Posts

Hei. Har ei gamal suhl modell 125 som har tatt sjansen på å skyte leirdue ammo med. Har då bare brukt det løpet med størst opning.

 

Det eg lurar på er: Har skote eit par hundre skot med ho og la merke ay det ser ut til å vere nokon lange hakk i løpet. Ikkje lengderetninga men kanskje ein halv runde av løpet. Dette er ca på midten av løpet. Eg har ikkje studert løpa før eg skaut så eg veit ikkje om dei har vore der frå før... Er dette vanleg skade av leirdueskyting eller bare vanlig ved bruk? Trudde eg las tidligare at plasthylsa følgte kulene heile vegen ut og ikkje ville vere i kontakt med løpet? Det er ikkje djupe hakk bare så eg kjenner det såvidt med pussestaven. Kan d vere rust?

 

Alle svar mottakast med takk!

 

- Aslak

Link to comment
Share on other sites

Er nok ei slagskade frå utsida på våpenet som gjer at det ser ut som ein halvmåne innvendig i løpet.Var ute for det same med ein gammal Baikal for ein del år sidan.Hagla hadde fått seg ein kakk mot ein stein.Skal ikkje so mykje til.Skaut med den og merka ikkje forskjell.Børsemakar har utstyr til å presse bulken ut igjen hvis den er stor.

:|

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...