Jump to content

ruger ranch 223


mun

Recommended Posts

vurdere og kjøpe meg en sånn en, men siden den har kort løp så lurer jeg på om den er mindre nøyaktig, tenker på om den har større forskjell når man skyter inn på f,eks 100 meter også skyte på 200 meter med en som har lang løp

Link to comment
Share on other sites

Regner med det er mini 14 du mener?? Den er vel kjennt for ymse presisjon, jeg hadde en som jeg vil anse som mindre presis (ofte. Spredninger ut mot 10cm) dette blei halvert med accustrut, ser dog at flere her inne er mer heldige og har ranch rifle med finfin presisjon uten å måtte modifisere noe som helst. Må vel ha litt flaks.

Link to comment
Share on other sites

Litt flaks med rifla skader aldri :), og løpene er vel omgjort litt for å få bedre presisjon.

Ellers har du jo andre versjoner av minien som har mere presisjonsløp og kolbe.

Men er vel ikke den letteste rifla og få tak i. Da menge spør etter den og få butikker som har den, er vel heller ingen på finn..

Link to comment
Share on other sites

Hørte av nysgjerrighet om mini14 hos søilen når jeg var innom der i april, da haddevde en terget versjon på lager og etter det jeg forsto en viss venteliste. Folka på våpensøilen oppfatter jeg som svært serviceinnstilt og ålreite så en telefon dit vil jo ikke skade uansett :D

Link to comment
Share on other sites

Du kan jo søke på mini 14 her på kammeret, er jo skrevet en god del, hvorvidt treffsikkerheten er god nok avhenger jo også litt av ditt bruksomeråde. Er vel enkelte brukere her inne som har oppnådd svært god presisjon med mini 14 uten å modifisere noe særlig, som nevnt føler jeg en må ha litt flaks :winke1: jeg føler jeg ikke hadde det

Link to comment
Share on other sites

va den æ hadde sikta til, men ble skeptisk til treffsikkerheten til sånne. men kosse e de der howa?

 

Nå begynner du å tenke smart. :P

 

Velg gjerne en Ruger til å ha det gøy med, da velger du en 10/22.

 

Så kjøper du en Howa til å treffe med.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...