Jump to content

For n'te gang - førstegangskjøper salong spør om råd


Panzer

Recommended Posts

Jeg skal ha meg ei CZ 455 i 22 lr. Bruken er trening, hobbyskyting og jakt.

 

Har fått tilbud på børsa (i standardutgave) med A-TEC CMM-4 Rimfire demper og BSA 3-9x40 Sweet 22 kikkert ferdig gjenga/montert til fem laken.

 

Prisen på pakka er sikkert ok, spørsmålet er om tilleggsutstyret, spesielt kikkertsiktet er noe å samle på? (Ta i betraktning at jeg hverken har forventninger om eller bruk for et sikte i top notch-klassen, trenger et "decent" sikte bare).

 

Lurer også på om jeg skal legge på noen hundrelapper (3-400?) for å få American-utgaven? Jeg ser på bilder at stokken er forskjellig. Noen som kan si litt mer om evt forskjeller på standard og american?

 

Takker for svar!

(De som hadde tenkt å svare "søk i andre tråder" trenger ikke svare)

Link to comment
Share on other sites

Kikkerten er helt OK og skreddersydd til formålet, den trenger du ikke bekymre deg over.

Ad valget mellom Standard og American vil mitt råd være å gå til forhandleren og prøve hvordan de to skjeftene passer deg og din skytestilling. Velg den du synes faller mest komfortabel i forhold til å gi god støtte når du skyter med kikkert, da vil du skyte bedre med den.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...