Jump to content

Magnumhansen låskasser?


Pripyat

Recommended Posts

Enkelt og greit noe av det beste du kan kjøpe av 700 kloner.

 

Magnum Junior er også en meget dyktig børsemaker om han legger godviljen til. Har en lite tosifret antall av riggene hans i nærområdet - gjennomførste bra greier.

 

Billige er de ikke, men for prisen av en plastikstokket R8 får du etter min mening ei mye bedre rifle ved å kjøpe en Macmillan stokket Hansen rigg.

 

Om jeg ikke hadde så mye annet stæsj hadde en semiweight 7 WSM på ei 79mm Hansen kasse stått i skapet mitt som kombinert langhold - fjell/savanne rifle

Link to comment
Share on other sites

Kvaliteten er fullt på høyde.

 

Det fine med å gjøre alt på en plass er at du kan spesifisere alle deler som du selv vil.

 

Liten advarsel bare : Magnumhansen er som (nesten)alle custombørsemakere verden rundt ikke kjappest på levering. Så tilhører du internett generasjonen som forventer svar i løpet av neste time på spørsmål er ikke ett customprosjekt noe for deg.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel ikke noens favoritt det, med baksete passasjerer som henger over skulderen hans mens det skal jobbes.

 

Men du skal ikke være engstelig for det, jeg er rimelig trygg på at Hansen Senior sørger for du forstår det høyt og tydelig :wink:

 

 

 

 

rettet leif

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

He he he.. mottatt. :lol:

 

Tittet litt på en SM Barnard låskasse også som jeg ble tipset av fra highpower, men hansen-kassene er interessante de og. Prismessig ligger de omtrent på samme nivå. Dog litt tvilende til i hvilken grad barnard-kasser er optimalt for et fjellrifle-prosjekt.. millimeter samlinger er ikke i like stor grad prioritert som et "smooth system"

Link to comment
Share on other sites

Sendte deg en mail sauer150...:)

 

Ser det er noen som sier at "når det gjelder Hansen, sørg for å få de spesifikasjonene og lovnadene ned på papiret"..

Man blir litt urolig av å høre sånt....

 

 

sitat vaskebjørn:

Jeg har prøvd en. Den var veldig veldig bra. Eneste rådet når det gjelder bygg er at du presiserer alle kravene din. Iforhold til presisjon og lignende. Og får det på papiret.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...