Jump to content

Case Tumbler


Blinkskytter

Recommended Posts

Her er ein test av to stk. case tumbler. Legger ut ein film så andre kan se forskjellen. Quick-N-EZ er ikke til å anbefale.

Men jeg anbefaler MFG berrys model-400 på det sterkeste.MFG-en er kjøpt hos XXL........Quick-N-EZ vil jeg ikke oppgi hvor er kjøpt pga. vil ikke skade deres rykte da dei ellers har mange gode produkter og service.

Dere kan bedømme selv og se forskjell.

 

 

Fikset link - slemmo

Link to comment
Share on other sites

Har selv en Quick N'Eze, og den har da mange ganger bedre "sirkulasjon" en den du har. Ta en tiott på Youtube og du vil se at din er en sinke uten lke. Så det er godt mulig at det er noe galt med din.

 

Jeg skal sjekke den......det kan være muligt det er noe galt.....men den vibrere ganske kraftigt,men det skjer ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal sjekke den......det kan være muligt det er noe galt.....men den vibrere ganske kraftigt,men det skjer ingenting.

 

Hvis du har brukt poleringsmidlet fra XXL, kan det hende du har hatt for mye oppi.

Da blir media og hylser for glatte til at det "roterer" skikkelig i bollen, innholdet oppfører seg da som du beskriver :shock:

 

Løsning: sprøyt litt vann oppi mens det vibrerer :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Drar opp denne tråden igjen, kjøpte meg en slik berrys tumbler, og har funnet ut litt av hvert med den.

 

Den liker IKKE grovt media og fungerer best med det mediet som følger med som jeg har litt Dillon polish oppi, med alt annet media så ligger bare hylsene og sviver rundt oppi den, mulig for svar motor, ikke vet jeg...

 

ble desverre litt skuffet over den da det står att man skal kunne ha 1000stk 9mm hylser oppi den, det kan man IKKE, grensa går på ca 500stk om man tar mer så blir de bare liggendes og surre rundt og rundt og prøvd med masse forskjellige nivåer med media oppi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...