Jump to content

Erfaringer Sako 75 9,3x62?


heskus

Recommended Posts

Hvor vant er du med rifleskyting? Dersom du er blodfersk rifleskytter ville eg ikkje ha hoppa rett på 9,6X62. Kaliberet blir ofte betegna som ein elgspesial i Norge og held masse til hjorten, men rekylen fordrer trening og erfaring etter mi meining.

Kaliber er vel og bra men skuddplassering er det heilt essensielle og alle treffer best med minst mulig rekyl, spesielt med tanke på evt oppfølgingskudd på jakt. Det viktigste er å trene mykje med rifla og bli dus med våpenet, rekyl, avtrekk og treffpunkt. 9,3x62 er ikkje det billigste å trene med heller.

 

Hadde eg vore deg hadde eg gått for .308 Win eller .30-06. Med tanke på børsa i seg sjølv så er Sako 75 ei kanonbra rifle så den har eg ingen vanskeligheter med å anbefale i det heile tatt.

Det er heller ikkje kun Zeiss som er bra nok, men et godt råd er å legge ein god slump penger i kikkertsiktet, kjøp skikkelig kvalitet det har du igjen for. Andre kikkertmerker som er verdt å kikke på er Schmidt & Bender, Meopta, Swarowski, Leupold.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...