Jump to content

Nosler rifler?


Pripyat

Recommended Posts

Joda har tittet på nettsiden og lest om dem i amerikanske våpenblader samt forumet deres. De garanterer en halv tomme presison på en 3 skudd serie. For meg ser disse riflene ut som en forfina Howa. Likheten er iallfall slående. Leste i et svensk våpenblad for et par år siden at det var snakk om å ta inn disse riflene til Sveriege. Men vet ikke om de har fått på plass en importør enda. Flotte våpen er det og jeg kunne gjerne tenkt meg en. Noe billig morro er det nok ikke å skaffe seg en Nosler rifle.

Link to comment
Share on other sites

Riflene ser fine ut, og spennende patronvalg.

 

Ville ringt Våpensøilen i Bergen dersom jeg skulle bestille.

Erfaringsmessig kan en gange den amerikanske prisen med 10, så får en norsk pris. Sånn cirka, dette er ikke noen regel, men noe jeg har sett stemmer sånn omtrent. En ordinær Ruger til oppunder 900 USD selges for noe over 9000,- i Norge. Sånn cirka.

Link to comment
Share on other sites

Litt avhengig av kurs og hvor dyr vare det er så er $ x 10-12 innenfor hva en bør forvente.

 

Sauer 150.

Skal dere ta inn disse riflene?

 

I år er det ikke planer om det da leveringstiden er laaaaaang. På kuleproduksjonen holder vi på med varene som skal leveres desember 12 - Mars 13 i disse dager.

 

Std 48 i ulike utgaver er jeg ikke helt sikker på er all verden, men NCR virket å ha toleranser og deler som skulle gjøre susen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...