Jump to content

short action stock til rem700 sps varmint links


supercz

Recommended Posts

jeg skal snart kjøpe en remington 700sps varmint links, og jeg har forstått det sånn at den orginale stokken ikke er noe kvalitets saker.

det jeg da lurer litt på er om det er mulig og få tak i en litt bilig short action stokk i links konfigurasjon som passer med varmint løpet.

Link to comment
Share on other sites

vist du forteler meg hvor jeg kan få kjøpt den for under 11k i links konfigurasjon så kan jeg selvsakt vurdere det.

 

jeg var på jakt og friluft sin nettside nå og dær står det at de har REMINGTON 700 XCR II i links utgave i begrensede kalibre. vist de har den i 308w så kansje jeg går for den?

Link to comment
Share on other sites

Har du snakket med J&F? Skulle forundre meg mye om de ikke her en på lager. Jeg kjøpte en for noen år siden, mener prisen var den samme for høyre/venstre?

Eneste minuset med børsa er en noe kort kolbe, jeg satte på en 38mm Limbsaver på min i stedet for den 7mm gummikladden som er original- og børsa ble topp. Med tofot og demper er det en enorm koloss- men uhyre presis. Så får jeg håpe at jeg får tid til å bruke den etter hvert. :wink:

Link to comment
Share on other sites

er det links utgave du har? og kommer den med den stygge kvitfargen? da må jeg kjøpe litt duracoat! er du lang? jeg er 193. så jeg ser for meg at vist du er 185 eller noe så må vel jeg bygge ut stokken litt.. noe jeg ikke har peiling på hvordan gjørest :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...