Jump to content

James Reid Knuckle Duster


watchdog

Recommended Posts

Hei. Jeg har skaffet meg en liten edelsten 10494376_1.jpg

Ligner paa denne, men min er mint og har ikke noe rust. Eneste problemet (og det er ganske stort) er at naar jeg spenner hanen saa er ikke tonna helt rett i forhold til hullet foran. Dvs at hvis jeg skulle skutt med dette saa maa jeg hver gang jeg har spent hanen vri tonna en kvart gang mer. Siden denne er nesten 150aar og en edelsten saa vil jeg ikke gi den til hvilke som helst borsemaker. Kan dere anbefale en? Ogsaa det store sporsmaalet: den er 22short svart krutt. Er det trygt og prove med moderne 22short? Og hvis ikke: hva med Flobert (eikenotter)? De maa vel vaere mindre futt i enn svart krutt 22short?

Alle svar mottas med takk da jeg ikke har peiling paa annet enn moderne tjenestevaapen, og det er langt fra denne :D

DOG

 

file:///C:/Users/Zett/Desktop/Single%20shot%20Pistols%20and%20Derringers.htm

Link to comment
Share on other sites

La denne få nyte sin pensjonist-tilværelse i fred. Ikke gjør noe med den, du bare senker verdien. Disse var vel antagelig ikke helt sikre som nye engang, og skyting med denne frarådes. Det er en nydelig og interessant sak, men ikke finn på noe "lurt" her.

 

It takes but one shot..

Link to comment
Share on other sites

American Guns.

Sesong 1, episode 1.

""Gunsmoke" is a gun shop in Colorado owned by gunsmith Rich Wyatt. His team is challenged to replicate a 19th century "Knuckle Duster" all from a solid block of metal. Renee gives Rich then flies by helicopter to see a rich rancher who wants to sell a lot of guns but who also wants a lot of money for them. Finally, siblings Kurt and Paige Wyatt vie for an AR15 which will go to the one who sells the most guns dollar wise to a group of bikers. "

http://en.wikipedia.org/wiki/American_Guns

 

American Guns | Family Arms (Hele episoden ser det ut til) ta en titt :D

http://www.youtube.com/watch?v=uL4M4COnexI

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...