Jump to content

FM jaktfelt Hedmark


larsern

Recommended Posts

Vil gratulere Pettern med strålende skyting og tittelen fylkesmester på Lisetra på søndag. Han skjøt fullt i hovedrunden, og gjentok bragden i finaleskytingen. Sterkt! Også Sniper Arne leverte varene med å innta 2. plassen i mesterskapet etter fantastisk finaleskyting. Disse gutta blir å regne med nede i Ytre Enebakk etter den formen de viser. Lykke til gutter!

Link to comment
Share on other sites

Beklager, men vi har litt dataproblemer. Men vi prøver å legge ut resultatlistene så fort som overhode mulig. Kanskje i løpet av kvelden. Beklager men det kommer nok ikke i Østlendingen. HA ble invitert men møtte ikke opp. Jeg skal sende bilder og litt tekst til HA og Glåmdalen i håp om at det blir satt inn i avisene. Men det blir som sagt lagt ut resultatlister på njff.no/rvjff så fort jeg kommer på nettet.

Link to comment
Share on other sites

er i grund litt skuffa over fylkeskontoret som ikke kan bruke litt spalteplass i forkant av et stevne som fylkesmesterskap,men men er vel ikke mer og forvente fra den kanten.. vi hadde en fresk diskusjon på årsmåtet i foreningen våres og det var flere som ikke var vidre fornøyd med innhold i bladet våres og det vil bli sendt inn et brev om at diffrensiert pris på medlemer med og uten bladet. jeg er veldig intresert i skyting og slik jeg ser det så er bladet for fiskere og da kan jeg godt klare meg uten. er i grund forskjeld behandling slik det er i HA, DFS får all spalteplass når personinntressen for en person er som vi alle vet hvem er vier alt inn mot sin egen inntresse .

Link to comment
Share on other sites

Takk for gratulasjoner gutter! Jeg er veldig fornøyd med sølvet, og det var totalt uvventet. At 146 inn i finalen skulle holde til noe som helst hadde jeg ikke trodd, men ting skjer i finalen tydeligvis. Det var morro at grom-tittelen havnet hos Pettern.

 

Det var to blide gutter i bilen på tur hjem :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...