Jump to content

Nokon som har erfaring med servicen på Docter?


atli

Recommended Posts

Hei.

Har vurdert å gå til innkjøp av eit Docter Unipoint sikte, er det nokon som veit kven som er importør og har erfaring med servicen på Docter optikk?

Er servicegraden avhengig av importør eller er det fabrikk som er avgjerande?

Link to comment
Share on other sites

Med fare for at ting har endret seg, så tror jeg det avhenger av hvor du kjøper den.

Jeg tror Jaktdepotet bedriver gråimport, hvor du da ikke får hjelp av den norske importøren, men må gå via JD.

Mens man f.eks hos Landrø kan ta det via importør.

 

Men har ingen erfaring med retur hos noen av de.

Link to comment
Share on other sites

Tror det er Landrø som er importør av Docter. Servicen til Docter har jeg ingenting å si på, jeg klarte å miste en del til sikte mitt å tok kontakt med servicesenteret dems i Tyskland og de sente meg delen gratis, har også lest at servicen er bra på div forum også.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hadde en fastlåst sideveis justering på en 3-12x56. Fikk det når jeg skiftet børse og montasje. Var dårlige mellomrør på de første utgavene etter at Jena ble Docter. Sendte kikkerten til Gundersen og Løken, som var importør den gang. De fikk sendt den til fabrikk og fikk justert innmaten i sidejusteringen og service i samme slengen. Funket som bare tusan etter det. Godt fornøyd med merket generelt!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...