Jump to content

Luftpistoler


Luft

Recommended Posts

God morgen!! :winke1:

 

Jeg vurderer å bytte ut min Steyr LP-50 da den har vært full av problemer siden jeg fikk den..

Går utifra at den ble bygd på mandag, første dag etter fellesferien i fabrikken..siden dette går for å være en meget god og driftssikker pistol.

 

Jeg kommer til å bruke god tid på handelen, tenke meg godt om og lete nøye. Pistolen skal brukes til konkuranser og skal være av de bedre..garantert myye bedre enn meg.. :P

Helst skal den være ny også.

 

Her er et par pistoler jeg har funnet på Finn.

Er det noen som har en kommentar til disse på godt og vondt?

Jeg legger inn flere pistoler senere, for kommentarer

Tips meg gjerne om andre matchpistoler også.

 

Feinwerkbau P44

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33204453

 

Baikal 46 M Target

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26215317

Billig jo..?

Link to comment
Share on other sites

Har selv baikalen og den er veldig mye bedre enn meg til og skyte, har aldri hatt noe feil med den heller

 

Ahh ja..har kikket nærmere på den nå. komprimert luft jo :)

Jeg skal nok ikke kjøpe denne, men må si den ser morsom og spesiell ut..kanskje som ekstrapistol i fremtiden - men tviler ikke på at den er mer enn god nok :D

 

hvordan er trykket i denne? i forhold til trykkluftbehol :mrgreen: derbaserte pistoler?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må også kommentere...til de som sender PM og mener på at problemene med min LP-50 skyldes "operatørfeil" fordi Steyr er feilfritt..?......dere burde selv ta dere en liten kikk i speilet.. :lol: ....tilogmed de beste lager mandagspistoler, og når en regulator ryker 2 ganger på en måned..?..ikke stort jeg kunne gjort for å forhindre dette.

dette er også forhandler enig med meg i :lol:

Link to comment
Share on other sites

For meg er det Morini som gjelder. Bytter ikke ut min mot noe annet. Har prøvd mye forskjellige pistoler.

 

 

Når det er sagt så handler det bare om å finne en som passer deg. Prestasjonene til nær sagt alle moderne matchpistoler overgår alle skyttere jeg kjenner, og de fleste av de jeg ikke kjenner...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...