tobben1 Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Noen som har sett resultater fra dette stevnet...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skytterenka Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Nope, har ikke funnet de noe sted på nettet. Venter i spenning på å få se resultatlisten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhl86 Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Jeg kom på 12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skytterenka Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Hvor fant du resultatlisten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhl86 Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Så på lista dem hang opp på stevnet etter endt skyting. Har ikke blitt lagt ut på jaktskyting.no enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper-Arne Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Noen som har sett resultater på nett enda? Burde være overkommelig å få ut etter ei uke..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tobben1 Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 Når stevnet er ferdig og alle har reist hjem er alt glemt. Jeg sier det igjen....de må ta lærdom av BOJ gutta.De er PROFFE. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sniper-Arne Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Når stevnet er ferdig og alle har reist hjem er alt glemt.Jeg sier det igjen....de må ta lærdom av BOJ gutta.De er PROFFE. AMEN! Det har jeg sakt også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fridtjhof Posted March 5, 2012 Share Posted March 5, 2012 Her http://www.skogenjsk.de/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts