Shotgun Charlie Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Trenger hylser i 45acp og tenkte da å kjøpe ferdigammo. Men hvor skaffer jeg billigst ammo? Det beste hadde selvfølgelig vært å kjøpt opp gammel militær-ammo, men det finner jeg ikke på markedet. Skal ikke lade om disse men tenkte at prisen ble såppas lav at jeg ikke trengte å lade om. Men har noe peiling på hvor jeg kan skaffe billig 45acp? Skal brukes i et smykke av en Kongsberg Colt! Bor på Rena så det kan ikke være SÅ langt unna, ja om ingen sender da.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 (edited) Det er helt riktig det ja Edited June 3, 2012 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MotSkiveneIld Posted March 11, 2012 Share Posted March 11, 2012 Holstad våpen selger Magtech .45 ACP til 150,- for en pakke på 50 stk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rommling Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 mener å lest at man ikke skal bruke for kraftig ladninger på kongsberg kolten, er dette bare tull? den spiser alt av 45apc ammo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ei tohi varjata Posted May 15, 2012 Share Posted May 15, 2012 Tror Rommling er inne på noe her.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts