Blinkskytter Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 skal stille inn avtrekk på våpenet mitt som er Schultz & Larsen DL......har demontert låskasse fra skjeftet og ser det er 2 rustfrie skruer på avtrekkeren.Den ene ser ut som den er gjennomgåenes med mutter på baksiden av avtrekker "huset" Hvilken skal eg skru på for å stille avtrekker? begge kanskje? Fint om noen kan komme med en forklaring Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slurry Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 De fleste vil nok anbefale deg å levere inn børsa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hewi Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 Lurte på det samme selv i "schultz og larsen klubben" Fikk ikke noe konkret svar på hvilken skrue det var,men finner du det ut er det ingen sak å justere avtrekksvekt så lenge du lar vær å justere inngrep. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blinkskytter Posted February 13, 2012 Author Share Posted February 13, 2012 Jeg fant det ut det var den øverste skruen om en holder avtrekkeren i normal "geværstilling" den andre var vandringen på avtrekkeren(dødgang) men den skruen på baksiden med mutter på har jeg ikke peiling hva er til.Trodde først det var avtrekk-skruen som var gjennomgåenes, men det var det ikke så den lot jeg stå i samme stilling som den kom fra fabrikken. Så nå er den 1kg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts