Jump to content

burde de justere prisen på disse buene?


Litago

Recommended Posts

opp til 9000kr for en brukt eldre modell av monster eneste som følger med hvar 6piler og en release

man vet heller ikke hvor mangen eller hvem som har brukt disse buene og hvordan folk har behandlet de

er litt som og kjøpe en gammel brukt bil av en kjøreskole

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sett det samme som dere og jeg kjenner litt til denne skolen da en kjenning av meg har gått denne linjen og de har skutt temmelig mye med mange av disse buene men vet også at noen her ikke er brukt mye men vi kan si snittet er godt brukt men holt i meget god stand men likevel mener jeg også prisene er for høye på brukt utstyr.

Link to comment
Share on other sites

De dyreste buene her er ikke brukt. Noen av de billigste er buer fra skolen, men resten er nye buer.

 

Det er tatt service på disse buene og tatt godt vare på. Nøye med både voksing og ettersyn.

Ei heller er der ingen buer med tørrslipp.

 

Men nå kjenner ikke jeg ny pris på disse buene:)

 

de koster så alt for mye...

la meg ta et exempel..her selges det en Mission Craze for 5100kr....men i virkeligheten koster den ca 3500kr fra norsk butikk altså splitter ny

det ser ut som om man prøver seg på en sinnsyk profit maximering når man legger frem slike priser..

solgte selv en Splitter ny Bear Archery Attack med 2 set lemmer, release og full pakke..ja også 12 piler for 3500kr når denne kostet meg over 7200 pluss lemmer

jeg vil jeg oppfordre alle som er interesert i disse til og sjekke med en forhandler hva prisen er ny før de kjøper

 

og 9000 for en mathews monster..det står ikke om det er en Mr5 eller mr 7? men enting jeg kan opplyse om at for 2012 så kom Mr8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...