Jump to content

Kråkejakt med hubro


timmo

Recommended Posts

Se på youtube, kristoffer clausen på kråke jakt mener de sier du må kappe av hode for å få riktig vinkel på det. jeg har laget en av isopor som er kledd med fjær fra en røy og store gule øyne som kjøpes i hobbybutikk,min funker som bare det.

Link to comment
Share on other sites

Hør med ErikR. Han har peiling med stor P :D .

 

Har en hubro selv. Ligger inne på låven. Stor utgave med vinger som kan "flakse".

Har prøvd den en gang. Sikkert 6-7 år siden. Utrolig artig sekvens. Festa den i en lang raie og satte den opp om kvelden. Festa ei kråke under. Om morgenen våkna jeg av et voldsomt leven. Kom på hubroen og kikka ut. Der var det svart med kråke rundt. Skjøt to stk med salongen før de andre stakk. Dette var i et tre rett ved huset vårt. Mener det var sent på vinteren.

 

Må minne meg selv på at hubroen bør luftes snart.

 

bulvan.jpg

bulvan2.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hør med ErikR. Han har peiling med stor P :D .

 

Har en hubro selv. Ligger inne på låven. Stor utgave med vinger som kan "flakse".

Har prøvd den en gang. Sikkert 6-7 år siden. Utrolig artig sekvens. Festa den i en lang raie og satte den opp om kvelden. Festa ei kråke under. Om morgenen våkna jeg av et voldsomt leven. Kom på hubroen og kikka ut. Der var det svart med kråke rundt. Skjøt to stk med salongen før de andre stakk. Dette var i et tre rett ved huset vårt. Mener det var sent på vinteren.

Jeg tror det må være en Aprilspøk :mrgreen:

Sjekk datoen på bildene :lol:

Dette derimot er ingen Aprilspøk: http://www.aliexpress.com/product-fm/46 ... alers.html" target="_blank

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...