Jump to content

Info om COL på 6.5x55 S&B


Mauser68

Recommended Posts

Hepp

 

Har selfølgelig ikkje tatt vare på den siste patrona av 140 grains SP S&B. Sitter her å prøver å lade opp ein test serie. Har hylsene og har 140 grains kulene. Tenkte eg skulle finne ei ladning som er tilnærma lik den orginale ladninga med N4 ( N204 ) krutt. Skal prøve meg fram litt der.

 

Men er det nokon som har den orginale lengda på denne patronen ? Skulle gjerne hatt det til i kveld, for eg skal lade meg ferdig i dag og reise på banen ein tur i morgen.

 

Hvis nokon har et tips på ladning til 139 grains ( 9 gram ) Scenar til 6.5x55 med N4 eller N-140 krutt, så er eg veldig takknemlig for dette også.

 

Har fått et par gode stalltips på 95 grains V-Max, som eg skal teste i morgen, det gleder eg meg til, he he...

Link to comment
Share on other sites

Heisan. Takk for kjapt svar. Såg litt på den sida der, men det var eg som hadde tatt litt feil. Det var selfølgelig 140 FMJ eg hadde liggjande ikkje SP. Den hadde COL på 78 mm og V0 hastigheit på ca 787 m/s.

Men den er fin, då fekk eg dei dataene som eg trengte her.

Må berre finne ut kruttmengden, slik at eg får ca ladninga som er orginalt. Skal sjekke litt rundt på forskjellige 140 grains kuler og sjå på hastigheit med det kruttet som eg har.

 

Takk for god hjelp.

Link to comment
Share on other sites

Heisan

 

Takk for det, nei det er sikkert i den gata der eg må begynne. Fant forøvrig igjen den siste patrona i S&B i går. Visste eg skulle ha tatt vare på ei patron, men då eg trengte den, så fant eg den selfølgelig ikkje..

 

Tusen takk for hjelpa. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...