Jump to content

Leirdue kaster


-Andreas-

Recommended Posts

Den som er vist på biletet over monterar du på ein bilfelg med dekk på.

Det er noko tungt og dra på den, men kastaren fungarar dårleg

berre med å trykkja dei tre broddane i jorda.

Den vil gjerne hoppa laus om ein ikkje står på kastaren med ein fot.

 

Sjølv tykkjer eg betre om den raude plasthandkastaren til 100 kr.

Den gir meg utruleg fin flyt på duene i lufta på korte så vel som lange avstandar.

Det er og utfordrane å kasta sjølv - og skyta. Morro!

Det kostar lite å prøva dette først.

Link to comment
Share on other sites

Har selv champion easybird som går på 12volts batteri.Er kjempe fornøyd med den. Har til nå kastet ca 4200kast uten problemer.brukern med dette tilleggutstyret http://www.championtarget.com/traps/upg ... lease.aspx" target="_blank

Man kan stille denne så det går ut 2duer etter hverandre med kun ett trykk på fjærnkontrollen.Tråløs stemmekontroller er også å få tak i som ekstrautsyr( http://www.championtarget.com/traps/upg ... lease.aspx" target="_blank ).Den kaster kun rett fram.høyde stilles lett manuelt på kaster.variasjon i skytinga gjøres lett med at man selv beveger seg rundt og får forskjellige presangtasjoner av duene(trap-side-innkommende etc).Dette gjør jeg selv på jorder+ lerduebaner som tillater egentrening.

Har tenkt til å kjøpe på oscillating base(elektrisk sidesving) til den nå sånn at den også egner seg som trapmaskin. Elektrisk wobbler fins også.

Den kaster duene 65-70meter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...