Jump to content

Picatinny rail til Rem 700 cal 308


rem700

Recommended Posts

Hvor får jeg tak i picatinny rail til en Remington 700 SPS i cal 308?

Kan det være lønnsomt å kjøpe direkte fra USA?

 

Vurderte en Leupold Mark 4 LR/T 6.5-20x50 kikkert. Lønner det seg å kjøpe fra USA eller finnes det konkurransedyktige leverandører her til lands?

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke tenkt å satse på langholdsskyting.... eller rettere sagt til å begynne med.

Mistenker at du lett kan bruke 20 moa til skyting på vanlige hold.

 

Jeg har 30 moa på en 10/22, og da må siktet justeres minimalt fra null for å skyte på 50 meter. Nå er riktignok 10/22 en skikkelig drittbørse med en tendens til problemer med siktelinje, men likevel.

Link to comment
Share on other sites

hadde ikke tenkt å satse på langholdsskyting.... eller rettere sagt til å begynne med.

Mistenker at du lett kan bruke 20 moa til skyting på vanlige hold.

 

Jeg har 30 moa på en 10/22, og da må siktet justeres minimalt fra null for å skyte på 50 meter. Nå er riktignok 10/22 en skikkelig drittbørse med en tendens til problemer med siktelinje, men likevel.

 

Er ikke så inne på dette, men hvis det er slik at jeg kan bruke en 20MOA til vanlige hold så er det vel ikke noe å spare på.

 

Finnes det ett tilsvarende system for tofot også? montere ei skinne under forskjeftet for hurtig montering/demontering av tofot.

 

Noen som har tips til optikk som kan brukes på storviltjakt kombinert eventuelt langholdsskyting?

Link to comment
Share on other sites

hei er inne i et prosjekt hvor jeg skal bytte ut baser og ringer på tre rifler

kunne enkvan forklare dette med MOA 0-20-40 etc.

 

her etterhvert savnet et godt oppslagsverk over allt som har med montering og gjøre

weaver, piccatinny ruger blaser etc kryssbruk av utstyret etc.

 

kunne okså godt tenke meg att leverandører var flinker til og oppgi mål på opptikk for og forenkle

bestiling og kjøp av feks butlercreek ekstendet rings etc.

 

reg ben

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...