Jump to content

Kundeservice - Kongsberg Small Arms


Jeger'n

Recommended Posts

Nå i disse tider, der det ser ut som det er viktigst å lage tråder om dårlig/elendig/fullstendig fraværende kundeservice hos forskjellige forhandlere, synes jeg det er på sin plass å informere Kammerets brukere om et lite profilert firma (dessverre) som har en utmerket kundeservice. Rett før jul kontaktet jeg Kongsberg Small Arms for noen deler til mine og en kompis sine gamle velbrukte Krico rifler ut fra prinsippet om "føre var". Bare et par dager senere, midt i julerushet, var deler i postkassa. Til og med noen deler jeg ikke hadde bestilt, men som det var naturlig å skifte sammen med de jeg hadde bestilt. Slik er det å være lykkelig eier av Krico og Lakelander 389/Kongsberg 393 Da VET man at ting blir tatt hånd om. BRA! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg støtter opp denne.

 

Har i flere omganger vært i kontakt med Thor i KSA, eller Mentor her på kammeret om du vil.

PM besvares temmelig raskt, og deler sendes fort ut døra.

 

Har bare handlet småplukk til 393n sålangt, men har nå sendt en større bestilling på ny pipe+magasin.

Har fått et ærlig svar på at dette ikke er klart før utpå nyåret, og slått meg til ro med det :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...