Jump to content

Namibia i mars :-)


Jeger68

Recommended Posts

Etter mange vurderinger at og fram har vi bestemt oss. Det blir Namibia med exotic hunting adventure i mars. 10 år siden forrige (og første) Afrikatur så gjett om vi gleder oss. Årets julegave til meg selv :)

 

Takk til Dag på exotic for gode råd og god oppfølging så langt.

 

Da er det bare å handle kuler og krutt og klargjøre 9,3x64'n til jakta. Så får vi se om jeg får drømmekuduen jeg gikk glipp av sist. Blir noen fine mnd nå med å glede seg over forberedelser mens en drømmer litt.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med tur og god jul....!

 

Tror nok at du blir fornøyd med Namibia. Er i tenkefasen selv for en ny tur til Afrika, og Namibia er et godt alternativ. Prøver å få til en tur etter hjort, dåhjort, sikahjort for meg, min far og mine to sønner men dersom det ikke går i år, blir det en tur til, til Afrika i 2012. Har skutt to kuduer, men ingen over 50 tommer, kanskje Namibia er et godt alternativ. Når reiser du, og hvor i Namibia? Kanskje det går an å treffes... :D

Link to comment
Share on other sites

Vi reiser 15. mars og er hjemme igjen 25. Vi er to kamerater som drar og Vi skal jakte 7 dager, noen dager oppe i nord øst, litt øst for ethosha og noen dager i fjellene litt vest for Windhoek. Skal være bra med både kudu og elan i nord i følge exotic så satser på å få en bra kudu. I tillegg til trofeer er det bra med cullingdyr i nord til en rimelig penge så skal nok få skutt fra oss :-) Vi satser også på å få en fjellsebra hver når vi skal til fjellene. Ellers tar jeg det som det kommer og skyter det jeg får godt tak på hvis det er bra trofe. Red hartebeest, elan, blue eller black wilderbeest, duiker, Stenbok og warthog er alle aktuelle arter.

 

Når evt tenker du deg nedover?

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...