Jump to content

Velkommen til leirdueskyting på Sotra!


Stefan J

Recommended Posts

På vegne av Sotra og Øygarden Jeger og Fiskarforening ønsker vi velkommen til Leirdueskyting på Haganes på Sotra. Dere finner arrangement-info på vår facebook side, bare å søke på Sotra og Øygarden jeger og Fiskarforening, så finner dere den. Også ikke-medlemmer er hjertelig velkommen! Legger også dette her ut med tanke på de som ikke har facebook, kontakt meg på PM så skal dere få veibeskrivelse og info tilbake! :)

 

Banen er fungerende, med tre kastere og fremdeles under utvikling da den har blitt og blir bygget på dugnad! Ønsker dere hjertelig velkommen til leirdueskyting og jaktprat i et godt miljø med god og uformell atmosfære!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med start på leirdueskytingen på Sotra! Alltid kjekt med nye skytemiljøer som vokser opp i området, vi trenger stadig fornying.

 

Dere kan jo om dere føler for det prøve å arrangere en helt uformell "pakkeskyting" eller noe slikt ut på vinteren. Jeg være behjelpelig med å invitere "den harde kjernen" av leirdueskyttere i distriktet så de kan få sett seg om og bli kjent med banen og dere. Ta kontakt i fall dere finner på noe.

 

Mvh Bjarte Grimen, Jaktskytterutvalget NJFF Hordaland.

Link to comment
Share on other sites

Sier tusen takk for det! Vi har holdt på et års tid, med pause i jaktsesongen, men nå etter noen dugnader har vi fått laftet en stor tømmergapahuk så vi har et lite krypinn hvor man kan ha bål og varme oss litt. Har også kjøpt en litt mer fancy kaster som tillegg til de to vi har! Så jeg kommer tilbake til deg Grimm, det der høres spennende ut!!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Hei! Jeg har nylig flyttet til Sotra Rong fra Telemark. Jeg har veldig lyst til å trene litt på duer. Er det noen leirduebane og anbefale da jeg ikke har bil? God på kollektiv transport, eller kansje jeg kan sitte på med noen? Når og hvor? 

Eivind Nicolai Løken

30år fra Telemark

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener banen der er ute ved Fjell festning ett sted. Blir ett stykke å gå fra veien og til banen. Ellers er det baner på Kismul, Åsane og Os men der er du avhengig av transport for å komme.

Jeg ville sjekka Facebook siden til Sotra og Øygarden jff og hørt der om det er noen du kan sitte på med.

Edited by Retsub
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...