Jump to content

JahtiJakt Premium jaktdress


Plat0n

Recommended Posts

  • 8 months later...
  • 3 weeks later...

Hoi, har ikke sett denne før.

 

Jeg er strålende fornøyd med denne dressen, lydløs (kunne vært bedre men den funker).

 

Jeg kjørte dressen min i vaskemaskinen med sånn stoff, så hvor vanntett den er fra starten av vet jeg ikke. Men den holder hvertfall vannet ute på mørekysten så.

 

Vindtett er den i aller høyeste grad!

 

Slitestyrken er veldig bra, har lugget rett nedpå betong og grus med denne fler ganger uten at den har tatt noe slitasje av det.

 

Men som en over meg har sagt så kan denne bli litt varm, men bare du pakker med rett mengde lag under så er den god :)

 

Kan med god samvittighet anbefale denne dressen :)

Link to comment
Share on other sites

Ser at de på Magasinet.no har restsalg på Härkila Kebne, bukse og Härkila Kaise, jakke/Härkila Kebne GoreTex jakt jakke.

 

http://www.magasinet.no/?menuid=-100917" target="_blank

 

Noen som har noen formening om disse plaggende og forskjellen på de to jakkene? Var litt lite informasjon på siden deres.

Harkila Kebne eller Trysil dressen er du funn på Magasinet. Trelags Gore tex ikke noe annet jalla tex er en sikker vinner og jeg til påstå at de to dressene er noe av det bedre uansett prisklasse. Kebne har en slags fleece lag på innsiden som forhindrer kondens. Trysil har det ikke. I starten er buksa litt stiv og lager litt "knekke" lyder. Etter noe bruk bråker den lite. Utvendig er den mer eller mindre lydløs men for å være ærlig tror jeg ikke det er evigvarene. Jeg mistenker at den lydløse overflaten blir slitt bort med tiden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...