Jump to content

lanber 2082 eller 2086?


joakim88

Recommended Posts

Ser litt etter ei ny hagle, og lanber er flinke til å lage modeller i links... men det er stor prisforskjell på disse nevnte modellene, men når jeg leser på spesifikkasjoner så er det ikke noe som skiller dem nevneverdig? noen som har erfaring, eller noen ide til hvilke av disse jeg burde velge?

 

ny hagle skal jeg ha, og disse ligger i rette prisklassen for meg :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pratet med våpen forhandler her i Rogaland. Han sa att 2086 ikke enda var importert til Norge,og det tok 6-8mnd før de kunne ha den inne.

 

Men,dem har dem liggende på Winge våpen. Men,vet ikke om det er lager eller på bestilling.

 

Så har de utstillingsmodellen på Pedersen Vabbenlager. Men,betaler heller en tusing mer for en splitter ny. For jeg har sett hva dem kan gjøre med utstillingsmodeller. gmax,xxl. River og sliter i hagla når dem knekker dem,nøler ikke med og fyre av flærne ganger så det river i tennstempla.

Er det verste jeg vet. Akuratt som når jeg har med folk som smeller som F*** i dørene på bilen. Stikker på en måte laaangt inne. :?

 

Men, håper håper du gir en lyd visst du gjikk til innkjøp, eller styrte unna denne hagla joakim88 :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pratet med våpen forhandler her i Rogaland. Han sa att 2086 ikke enda var importert til Norge,og det tok 6-8mnd før de kunne ha den inne.

 

Men,dem har dem liggende på Winge våpen. Men,vet ikke om det er lager eller på bestilling.

 

Så har de utstillingsmodellen på Pedersen Vabbenlager. Men,betaler heller en tusing mer for en splitter ny. For jeg har sett hva dem kan gjøre med utstillingsmodeller. gmax,xxl. River og sliter i hagla når dem knekker dem,nøler ikke med og fyre av flærne ganger så det river i tennstempla.

Er det verste jeg vet. Akuratt som når jeg har med folk som smeller som F*** i dørene på bilen. Stikker på en måte laaangt inne. :?

 

Men, håper håper du gir en lyd visst du gjikk til innkjøp, eller styrte unna denne hagla joakim88 :smile:

 

 

Men hvem har sagt at du må kjøpe en utstillings modell da ??? er vel bare å si at du vil ha en ny fra eska :)

Link to comment
Share on other sites

takk for det ;) Ja, det skal bli spennende. Etter det jeg har forstått så er det sammen "innmaten" i 2086 som det er i en greystone, og at det stort sett er vekt og litt desing som er forskjellen på disse. Men jeg tror Lanber leverer det du betaler for uansett hvilke av disse modellene man velger :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...