Jump to content

det finnes ærlige menesker i det norske jaktkompaniet


Litago

Recommended Posts

jeg har tideligere uttalt meg selv om Det norske jaktkompaniet etter en serie med kjedelige episoder

men det viser seg at det finnes en ærlig mann som jeg ikke på noen måte ønsker og svart male med dårlig skussmål Idag skjedde det noe utrolig positivt jeg ble kontaktet Tommy Kallekodt en av eierene i det norske jaktkompaniet samtalen vi hadde pr telefon var MEGET hyggelig og det viste seg at han var en utrolig ærlig mann

det føles godt idag og si at jeg faktisk har tatt helt feil av det norske jaktkompaniet det finnes faktisk en mann som ønsker og i vare ta kundene sine vi kom til en enighet og la selve saken død

det viser seg også at han har stått helt utenfor denne saken og ikke fått vite noe om den

og jeg kan på det varmeste anbefale og ta kontakt med Tommy personelig ved kjøp av gjenstander

jeg vil også si tusen takk til Tommy for at han tok kontakt med meg dette betydde veldig mye for meg

 

som sagt ta kontakt med Tommy om noe skal kjøpes

 

Tommy Kallekodt

Tlf 91778628

Link to comment
Share on other sites

Takker så masse for praten det var trivelig og få ryddet opp i saken så er vi enige begge parter og har fått snakket ut. Eg synes ikke det er trivelig når man blir dårlig behandlet i dette tilfelle så bøyer eg meg i knærne og sier takk for fine ord og velkommen i gjen til en hyggelig prat og en fin handel.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Tenkte jeg skulle gi en liten oppdatering på denne saken

 

som noen vet så ble jeg lovet en kompensasjon for mitt økonomiske tap etter at jeg ble anbefalt og solgt en ALT for tung bue for en nybegynner ble en del telefoner frem og tilbake rundt dette...og jeg har enda ikke mottat noe kompensasjon..dette er over 1år siden nå :roll:

Link to comment
Share on other sites

Nei det finnes ikke ærlige menesker der..jeg har aldri bedt dem om og sparke noen og værfall aldri som noen del av en kompensasjon :roll:

jeg tapte over 4000kr på og tro at disse meneskene hadde peiling på hva de snakket om

hadde de derimot hatt kunskap og ikke minst hadde de vært ærlige hadde de vel vært i bransjen enda..dette er latterlig men jeg får trøste meg med at de ikke er mer

jaktkompaniet igjen :wink: slike bedrifter er skadelige og useriøse for den buejakten vi prøver og få i dette landet

Link to comment
Share on other sites

Har i grunnen aldri hørt om noen bedrift som har sparket noen på dette grunnlaget. Men det er vel ikke overraskende at du ikke fikk kompensasjon når bedriften ble lagt ned.

Men at en bedrift skulle legge ned pga en kundeklage, den kjøper ikke jeg....

nja kjøpte jo buen i 2010/11 så tviler på at dette har noe med meg og gjøre

hdde de vært ryddige og ærlige så hadde de bare innrømet at jeg aldri fikk noe kompensasjon som lovet

men hva kan man forvente når jeg ringte opp og klaget på at buen var ubrukelig for meg og alt jeg fikk til svar var

dra dit peppern gror..det var ikke dems problem :roll:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...