Jump to content

Feil med Dc 30 halsband


Boss 9,3x62

Recommended Posts

Er det noen som har opplevd at begge de røde lysene på halsbåndet lyser kontinuerlig, og at jeg det oppnås ikke kontakt mellom dc 30 og hånddelen. Jeg har amerikansk modell og en med en nordisk prøvde å legge inn samme id. Etter dette fikk jeg problemene, er dette tilfeldig eller er det noen som kjenner til problemet?

Link to comment
Share on other sites

Nei har ikke prøvd oppdatering ennå, problemet kom midt på dagen i dag under jakt :cry: , var så merkelig at det skjedde akkurat da vedkommende med nordisk versjon møtte meg og la inn hundens id på sin hånddel. Kan selvfølgelig være brudd i antennen, skal sjekke opp i det, takk for tipsene :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Foreløpig er svaret at jeg har kjøpt nytt halsband, har ikke funnet ut hva som gikk galt med det gamle. Har prøvd å ta ut batteriet men begge lyser fortsatt rødt når jeg setter det igjen og slår det på. Jeg har snakket med flere om problemet og flere har "hørt" at nordisk håndenhet kan surre til us halsbånd. Vet ikke om noen som fikser disse i Norge, så mulig jeg prøver å sende det til Garmin i USA for rep. Hvis noen andre har "hørt" noe annet så tar jeg fortsatt i mot tips!!!

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe vits i å forsøke å legge inn nordisk halsbånd på US Astro og vice versa, de går jo på helt forskjellige frekvenser.

, det prøvde jeg også å fortelle vedkommende på morgenen da vi skulle ut, men det hjalp fint lite når han prøvde seg uten å si ifra, bare gikk bort til bikkja og søkte etter halsbandet. Nå veit eg jo ikkje om det er det som er årsaken, men det er jo veldig rart at det skulle skje akkurat da.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...