Jump to content

Kikkersikte gis bort til en som trenger det!!


OleMartinDahlen

Recommended Posts

Fikk ånden over meg nå å tenkte og donere vekk ett kikkertsikte av merke Fontain 4-12*56.30mm mellomrør

Kikkertsikte skal gå til en trengende førstegangsjeger som vil nytte godt av dette og ikke selges videre når økonomien tillater det.

Dette er ikke en zeiss eller annet toppmerke, men en helt ok kikkert.Litt bruksmerker men fremstår som ok.

Motager betaler event frakt.

 

send meg en melding eller skriv på veggen her så ser vi hvem som drar avårde med kikkerten:)

 

Mvh Ole Martin Dahlen

 

 

 

 

 

 

Drit i mine skrivefeil!!!

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg kunne trengt et sånt, eller ikke jeg men en kamerat.

Jeg har akkuratt fått han "ivrig" på jakt og han har arvet en mauser m98.. Han er 20 år og akkuratt kjøpt seg hus så han kan dessverre ikke prioritere jakt med økonomien sin.

 

Uansett er glimrende tilltak! ;)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har flere børser og kikkerter og er heller ikke førstegangsjeger, men tillater meg og skrive for broren min :)

Broren min er 15 år og tok jegerprøve i fjor. Han har alltid hatt en stor interesse for dataspill, playstation osv, så gleden var stor da han ville være med ut på revejakt etter bestått jegerprøve. Etter noen lange og kalde timer kom reven, og etter noen minutter hadde han felt sitt første vilt. Det var en stolt gutt som bærte sin første rev opp til bilen den natta!

Opplevelsen gjorde at han skaffa seg en .223rem til småviltjakt, men han har fremdeles ingen kikkert selv om sesongen nærmer seg med stormskritt. Jeg veit derfor at han hadde blitt veldig glad for å få et, og at det ville kommet til nytte. :)

 

Uansett hvem den heldige blir, er dette helt supert av deg Ole Martin! :D

Link to comment
Share on other sites

fikk en rifle av en flott kar på Rukan til en kompis i drammen, nå er papirer ok og sendes til donator olav fra Rukan. et flott tiltak til de som trenger det, har vært et styr å ordne papirer "bak ryggen" til mottaker ja. her doneres et kikkertsikte som gjør pakken komplett....skal pinadø rive i montasje TIL HAN MED ET SMIL :-) takk for flotte tanker rundt og gi til trengende, skal skrive en tråd til rundt overlevering og en takk igjen til to flotte donatorer når alt er avhendet og gutten sitter hjemme med tåra i øya :-)

jeg takker for tillitten i begge donasjoner og skal selv følge opp med ting fremover da dette er tiltak jeg støtter fullt ut.

 

 

mvh

 

ståle yterstad

Gjøvik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...